Pang-frukost!

Idag åt jag en riktig pangfrukost. Nystekta plättar med hemgjord körsbärssylt och till det ett glas iskaffe. Eftersom det var så varmt redan vid åtta på morgonen kände jag att te som jag brukar dricka till frukost inte var optimalt. Som av en tillfällighet hade jag ställt in kaffet som blev över i går efter lunchfikat i kylen. Jag brukar göra det på sommaren eftersom iskaffe är så gott och läskande...

Dessutom fick jag tillfälle att inviga min nya teakbricka som jag köpte på loppis häromveckan, en riktigt bra frukostbricka eftersom den är så liten. Väl värd de femton kronor jag betalade....





Today I had a really tasty breakfast, pancakes with homemade cherryjam and a glass of icecoffee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0