Nytt användningsområde...

Jag har precis kommit på vad kul det kan vara att fota med mobilen. Jag har en så däringa Iphone och hitills har jag faktiskt bara använt min mobil till att, hör och häpna! Ringa med! Men den fungerar ju uppenbarligen till mycket mer än så. Just nu håller jag på och uppdaterar min underklädeslåda med ett gäng nya underbyxor och jag passade på att föreviga ett blått par med rosa rosett som blev lite extra söta...Det är väldigt lätt att sy sina egna trosor, här har jag en lite mer ingående beskrivning....








I've been enjoying the fun with taking photos with my Iphone. To think I've had the thing for over a year and only used it to call and send text's with...Today I'm upgrading my underweardrawer by making a load of new panties. These pretty blue ones are my favorites so far....

Kommentarer
Postat av: nilla

Fiiina! Jag ska också sy egna trosor.. sen.

Hoppas att jag kommer mig för att göra det snart, dina ser väldigt sköna ut.

2011-06-10 @ 19:34:28
URL: http://gunilladeluxe.blogspot.com/
Postat av: Olivia

ja, de är riktigt sköna, kanske inte de allra mest smickrande. Men de brukar ju inte "old school"-trosor vara ändå. :)

2011-06-12 @ 11:40:56
URL: http://vidmittskrivbord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0