On the road, del ett...

Maken och jag har precis kommit hem från en liten roadtrip. Vi begav oss i mitten av veckan till Stockholm vilket var första anhalten. Där gick vi bland annat till Sarah på Retroella och fräschade till frisyrerna och jag fick dessutom mitt hår lagt...Jag blev speciellt nöjd med hur Sarah fick till luggen i en snajdig våg. Jag har provat att få till samma här hemma sedan dess men jag har inte riktigt fått till det än. Bara till att träna antar jag.

 

På kvällen gick vi och åt mastodont-schnitzel på favoritstället i när vi är i Stockholm, Moldau på söder... Det var väldigt trevligt och som om inte schnitzeln vore nog delade vi även på en apfelstrudel till efterätt...Att säga att man blev mätt vore en underdrift...Men gott var det...

 

 

Mätta och glada promenerade vi en sväng utmed vattnet och förundrades över hur mycket folk det var i omlopp en vanlig onsdagskväll..Mycket mer än här hemma på landet kan jag intyga... Men fint var det, Stockholm är verkligen en vacker sommarstad...

 



My husband and I went on a little roadtrip. The first stop was our capital Stockholm were we had our hairdos mended at the hairdressers. On the evening we went to one of our favorite Stockholm-restaurant Moldau at Södermalm. Giant schnitzelwas the maincourse and as if that wasn't enough we managed to split an apfelstrudel with our coffee. Very full, but happy and content aswell we went on a stroll by the water...Stockholm really is a beautiful summer-city....

Kommentarer
Postat av: Kristina

supersnajdigt hår och jättefin klänning.

Postat av: belloon,

Vad är din absoluta favoritfärg?

2011-07-12 @ 20:04:31
URL: http://belloon.blogg.se/
Postat av: yasmine modell mamma och fru

allt bra?

Ha en fin kväll kram

2011-07-12 @ 20:22:27
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Kristina

Kristina

Tackar,tackar.. Ja klänningen har snabbt blivit en favorit. gjorde den längre än vad jag brukar och det ska jag nog fortsätta med....



belloon

Eh, tja, de flesta färger är fina, men måste jag välja är nog rött den allra finaste...



yasmine

Tackar som frågar, jättebra här....tack detsamma! ;)

2011-07-14 @ 16:27:46
URL: http://vidmittskrivbord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0