Gott nytt år och ett litet giveaway-tips!

Snart är det gamla året slut och det nya börjar med massa roliga projekt att sätta tänderna i. Maken och jag firar med en lite extra god middag på god oxfile som jag sparat i frysen till det här tillfället. Till efterätt har jag dristat mig till att göra en creme brûlée. Det ska bli smaskens!

Det är inte bara nyår utan sista dagen för att vara med i den här giveawayen borta på Fashionable forties. En riktigt bra sådan med parfymprover i potten. Jag vet inte vilka jag helst skulle vilja dofta av, men eftersom jag gillar de gamla klassikerna så håller jag tummarna....








Happy new year to everyone!!! My husband and I will great the new year with an extra tasty dinner and a quiet night at home. Also I keep my thumbs crossed for this great giveaway that Fashionable forties are having. Vintage perfume is in the jackpot! I really hope I win!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0