Knapp-Knappeli-Knapp!

Ja, jag har ett stort behov av knappar som aldrig tycks bli mättat...Den här laddningen 40-tals knappar köpte jag på ebay i förra veckan från en favoritsäljare...De är ju nästan för fina för att användas....Ojojoj, vilken skatt!

Så råkade det inte vara bättre att jag gick förbi ett loppisstånd förrförra helgen och såg knappar där också, så en hel laddning rosa plastknappar och underbara räfflade pärlemor-knappar fick följa med i handväskan. Nu ångrar jag förstås att jag inte köpte fler för 60 st pärlemor och 40 st rosa känns ju lite. Speciellt när damen som sålde dem hade så många...jag borde gett ett pris för hela lådan....Men, men det är lätt att var efterklok och knapp-beståndet kommer aldrig kännas tillräckligt, hur många knappar jag än har...Det är bara att inse att mycket vill ha mer.....






I bought these 40s buttons from ebay last week. I just love buttons and this carved style really is spectacular and one of my favorites. Almost to pretty to use.... The pink and the mother of pearl ones in the background I got at a fleamarket last weekend. Very cheaply and of course now I regret that I didn't buy the whole box. But I guess someone as crazy about buttons as I always feel that way.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0