Med en ros under armen.....

För en fräsch känsla hela dagen. Deodorant med rosendoft!



 

 

Häromdagen införskaffades en ny deodorant och den är riktigt bra. Jag har i flera år undvikit aliminiumkloridsdeodoranter eftersom jag tror det är skadligt och dessutom brukar jag få utslag av sådana. Deodorantsten är ett bra alternativ och jag tycker faktiskt det funkar. Jag har länge kört med deodorantstenskristaller i en sprayflaska blandat med rosenblomsvatten som jag blandar själv. Men det brukar tröttsamt nog bli stopp i spraymunstycket och jag var sugen på något nytt så lämpligt nog hittade jag den här. Från danska märket Urtekram, kristallen är upplöst och deodoranten är gjord så den är lite simmig i konstistensen. Som en vanlig roll-on deodorant med andra ord, men så mycket bättre.

 

Got myself a new deodorant, with rosescent from the danish brand "Urtekram". It smells wonderful and is really effective.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0