På linjen....

Igårkväll ringde jag till Amerika't!

Jag var lite nervös innan jag slog numret men sedan gick det av bara farten. Även om jag antar att jag sa en del tokigheter till den väldigt tillmötesgående amerikanen på andra sidan jordklotet. Men å andra sidan brukar jag säga tokigheter i telefon, även på svenska.

Anledningen till att jag ringde? Jo, det ska äntligen bli dags att skaffa Saddle shoes så jag ringde till Muffys för att fråga lite om storlekar. De har ju ett helt annat system "over there" och det vore skönt med lite expertråd. Mannen jag pratade med var inte bara extremt trevlig och hjälpsam han tog även min order direkt så snart hoppas jag på ett par saddles i posten. Alla tiders!


Kommentarer
Postat av: B

Mycket trevlig blogg! Snubblade in här efter en googling på vackra 40-talsklänningar.. :-)

2010-10-01 @ 16:38:59
URL: http://metrobloggen.se/livetigoteborg
Postat av: Olivia

Åh, tackar så mycket! vad kul att du tycker om den.



2010-10-03 @ 09:52:37
URL: http://vidmittskrivbord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0