Full rulle....

Sent igår kom jag hem efter ännu en mässhelg nu dröjer det till november innan nästa mässa är, den här gången i Stockholm. Det har varit väldigt trevliga dagar i Borås, men så är ju Borås en textilstad och man får träffa många trevliga och kunniga människor, både mässbesökare och andra utställare. Det är mycket inspirerande och som vanligt kommer man hem med huvudet fyllt av ideér.  Nu får man bara hoppas att tiden räcker till att att förverkliga alla planer, men om det skulle tryta så kan man ju alltid förvara dem långt bak i hjärnbalken där alla de andra bra ideérna långtidförvaras. Förr eller senare kan man ju få möjlighet att förverkliga dem. Som vanligt efter en mässa är kroppen trött, fötterna värkande och hjärnan lite simmig av alla intryck. Jag vill bara krypa ned i sängen och sova......



 

Came home late last night after  a busy weekend working at the "Sewingfestival" in the swedish textiletown, Borås. Tired and with aching feet but filled with inspiration I just want to go to sleep for a day or two.


Kommentarer
Postat av: Karin

vad är det för mässa i november? och vad är det du ställer ut?

2010-09-28 @ 14:48:51
URL: http://broderi-karin.blogspot.com/
Postat av: Olivia

I november är det Syfestivalen (http://www.syfestivalen.se/) på älvsjömässan. jag brukar åka upp med min mamma, hon har ett företag som heter Färgkraft som jag jobbar på till och från. Vi säljer konsthantverksgarner, färg för textil, stickmönster och lite annat smått och gått...



(du föresten, jag kan inte kommentera på din blogg, vet inte om jag gjort fel, eller om det är någon inställning. Måste man ha något speciellt konto för att kommentera?? )

2010-09-28 @ 18:28:33
URL: http://vidmittskrivbord.blogg.se/
Postat av: Karin

aha, får se om jag lyckas ta mig dit den här gången då. isf kommer jag förbi och säger hej :) vi hade Färgkraft ullfärger på HV, himla bra, jag färgade nästan allt mitt garn själv. har man väl börjat är det svårt att nöja sig med annat...



och ja, jag tror du måste ha ett googlekonto för att kommentera. det var nån kvinna som skrev nåt förut och tydligen gjorde det via sin dotters konto. dumt, men de försöker väl googlefiera hela världen ;)

2010-09-30 @ 19:51:01
Postat av: Olivia

aha, ja vi har återförsäljare lite varstans. Visst är det kul att färga! Lite lätt beroendeframkallande att kunna välja fritt sådär...



ah so! jag får ta och skaffa mig ett google-konto då helt enkelt, eller använda min mans ;)



2010-09-30 @ 23:18:17
URL: http://vidmittskrivbord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0