Snöskor....

Snö igen alltså. Det är det som gäller. tydligen..Jag hade kanske sett en lite mer utdragen myshöst men vintern iddes komma snabbt i år igen. Det betyder att mina nya älsklingar får åka in i garderoben. För saddle shoes är bland det halkigaste man kan ha på sig på snöigt underlag. Med tanke på att sulan är i gummi och helt slät kanske det inte är så konstigt...

Vinterskor är knepigt tycker jag. Helst av allt hade jag velat ha ett par bruna ankelhöga kängor i pjäxmodell med snörning. Men det verkar vara omöjligt att hitta eftersom jag inte vill ha dragkedja i sidan på fuskvis som verkar vara så inne nu. Så det blir till att traska vidare i mina gamla stövlar och lånade gummistövlar tills dröm-kängan uppenbarar sig.




Kommentarer
Postat av: Erika

Alltid lika trist när favoritskorna åker in i garderoben! Men tänk så härligt det är att få ta fram dem när man hunnit sakna dem ett tag =)

Jag hade vilda planer på ett par fina vintagekängor, men mina fötter har berättat ytterst tydligt och klart att de endast vill gå i heldämpade skor med ortopediska inlägg... Så stövlar från Gå och löp-kliniken it is.

Hoppas den här vintern är den när du hittar dina drömskor!

2010-11-24 @ 07:19:55
URL: http://swinginvintage.blogspot.com/
Postat av: Isabelle

Såg en såndär pjäxaktig modell på Euro Sko. Brun var den också. Lycka till i vinterskojakten!

2010-11-24 @ 15:05:53
URL: http://isabellesebub.blogspot.com
Postat av: Olivia

Erika

jo, och favoritklänningarna...men som sagt, skönt när våren kommer och de kommer fram igen...som blommorna ;)

mm, det är viktigt att ha skönt på fötterna,....det är jag med känslig för..



Isabelle

åh! får gå in och kolla där snarast då....tack för tipset!

2010-11-24 @ 21:59:25
URL: http://vidmittskrivbord.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Såg en variant på Dinsko idag också, men den var svart.

2010-11-25 @ 20:12:23
URL: http://isabellesebub.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0