Alltid på väg någonstans..

Jag åker kors och tvärs genom Sverige nästan hela tiden känns det som. Nu är jag snart på väg till Stockholm för höstens syfestival. Det skall bli roligt men som vanligt är det hetsig packning, uppackning och massa andra saker att ta hand om. Det är roligt och intensivt och jag förväntar mig att komma hem med trötta fötter och massa roliga ideér.

Om det här nu blir ett stockholmsinlägg kan jag ju passa på att visa upp vad jag köpte på Old touch när maken och jag var i Stockholm senast. Jag hade aldrig varit där förut och var peppad på att hitta massa skoj. Det gjorde jag inte, jag kanske blev förvirrad av mängden prylar och gamla saker som var överallt. För det fanns verkligen fina saker både högt och lågt. Men dessa fina knappar och hårspännen fick följa med hem iallafall. Som vanligt ångrade jag mig lite efteråt att jag inte köpte fler, både av knapparna och hårspännena. Men, så är det ju alltid. Mycket vill ha mer som det heter.



Kommentarer
Postat av: Betty Lou

Oh fina hårspännen! Brukar också komma därifrån med mest hårprylar

2010-11-04 @ 15:28:44
Postat av: Erika

Vilka söta knappar! Har velat kika in i Old Touch i en evighet, men är oftast i Stockholm för semester = semestertider = butiken stängt för sommaren/julen. =(

Nån gång ska det säkert lyckas!

Jag känner igen det där med att fara fram och tillbaka, när jag bodde i södra Sverige ställdes resväskan sällan undan i förrådet. Det är väldigt slitigt i längden, men såklart också lite skoj.

Hoppas symässan var givande för dig! Jag vet att mor min var där och hittade något fiffigt åt mig =)

2010-11-09 @ 16:04:01
URL: http://swinginvintage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0