Mun som en nyponros....

Jag köpte ett nytt läppstift i när vi var i den stora staden. Har länge behövt ett lite mer diskret läppstift för att variera mig med och äntligen har jag hittat det perfekta...Från Clarins kommer det, ur serien Joli Rouge. Mycket återfuktande med hyfsat lång hållbarhet. Det känns verkligen härligt på läpparna. Färgen är nr 707, Petal Pink..Dovt rosa, lagom mörk, lagom ljust. Gör läpparna perfekt rosa, nästan så att det inte syns fast samtidigt gör det det....Ah, perfekt helt enkelt...Men det bästa är nog att det var så återfuktande, för det är ju hemskt med läppstift som man blir alldeles fnasig av....Ska minsann köpa ett till i samma serie, för de hade ett schysst rött också...Det lyckades jag lägga märke till...



 

I got myself a new lipstick when we were in town, from Clarins. Number 707, named Petal Pink, in the series Joli rouge, very rehydrating and longlasting. I love it! Perfect pink, not to light, not to dark. And it feels amazing to. I think i'm going to buy another one, because I noticed they had one in a very nice red also.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0