Maraton....

Idag med posten fick vi säsong två av Mad Men....Som jag  har väntat. I helgen ska det med andra ord bli Mad Men-maraton....Tjosan! Det är bara att frossa i snygga kläder, fina frisyrer och coola karlar. För jag tycker faktiskt Don Draper är rätt cool även om han är en mansschauvinist. Förutom Mad Men-maraton ska helgen ägnas åt att sy, jag har massor av syglädje och inspiration som bara bubblar inom mig. Det kanske är våren? Var den än kommer ifrån så gissar jag att syglädjen bara kommer bli ännu större efter ett avsnitt eller två...För är inte kvinnorna i Mad Med tokigt tjusiga....



Kommentarer
Postat av: Anna

Den serien har jag missat! vilka fina kläder!

Postat av: Olivia

Åh, den är jättebra. säsong tre går på 9an nu tror jag....har bara sett tom halva säsong två så jag kan inte kolla tyvärr...men den finns ju på Lovefilm...hade inte ni det också?? Handlar om en reklamfirma under början av 60-talet....jättespännande.. och som sagt, fiiina kläder!



2010-03-28 @ 20:55:17
URL: http://vidmittskrivbord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0