Röda läppar!

Jag har hittat det bästa läppstiftet någonsin. Eller ja, hittat kanske är att ta i, köpt är ju mer vad det handlar om. För några månader köpte jag ju ett diskret rosa läppstift (Clarins, Joli Rouge nr. 707) som jag var väldigt nöjd med. Nu har jag köpt ett till från samma serie med en perfekt klassisk röd nyans, nr 716, "Clarins red".


Det där med läppstift tycker jag ibland kan vara klurigt, för jag upplever ofta att det torkar ut läpparna så efter en dag med läpptsift så blir de hopplöst fnasiga. Det problemet är nu ett minne blott eftersom det här läppstiftet återfuktar som bara den och läpparna känns mjuka och sköna hela dagen. Det är knappt man kan tro det är sant! Färgen sitter dessutom väldigt bra och när den väl lossnar, för det gör det ju oundvikligen, så tycker jag det gör det på ett "bra" sätt. Det vill säga hyfsat jämt så läpparna ser mer "tintade" än målade ut. Det smakar dessutom så gott som ingenting vilket är bra, det finns inget värre än överparfymerade läppstift. Hurra för det bästa läppstiftet med andra ord. Hurra! Hurra!



 

 

This is the best lipstick ever, Clarins, Joli Rouge nr 716 "Clarins red". Perfect red color, wonderfully moisturizing and longlasting. Just can't wait to put it on in the morning!


Kommentarer
Postat av: Betty Lou

tack för tipset. ska kolla upp om jag åker finlands-båt nån gång, tax free :D



jag kör med russian red från m.a.c och är nöjd än så länge.

2010-07-19 @ 06:58:43
URL: http://bettylougotanew.blogspot.com
Postat av: Olivia

åh,den har jag funderat på men aldrig kommit mig för att testa....Nu kommer jag kanske inte göra det dock, för jag är helt kär i det här stiftet... :D

2010-07-19 @ 07:40:21
URL: http://vidmittskrivbord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0