Rött, rött, rött....

Jag insåg nyss att mina två senaste inlägg handlat om röda saker, från sammet till kinder och nu kommer ännu ett men här är det fråga om något så trevligt som hårattiraljer. Tredje gången gillt är ju alltid trevligt.

Det är den tjusiga Nadja som har en Giveaway-tävling på sin blogg En salig blandning och självklart vill jag vara med. En handgjord röd snood i alpacka. Snajsigt värre! Rött är ju faktiskt en av mina absoluta färger så nu är det bara att hålla tummarna.


(Kolla även in tröjan hon håller på med, *gaaah* så snyggt! Jag blir nästan lite putt på mig själv över att jag inte lärt mig sticka tillräckligt bra än för att åstakomma liknande saker. Den babyblå jumpern jag börjat på i mammas handfärgade garn är än så länge bara en liten, liten tarm. Men fasiken, man ska ju börja någonstans och medan man tränar är det bara att spana in andras imponerande alster och inspireras för att sedan drömma vidare om vad som kan tänkas åstakommas när fingrarna fått in den där stick-snitsen.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0