Paket i lådan såväl som under granen.....

Idag kom det ett litet paket med posten som jag gått och väntat på. Paket i posten är minst lika roligt som paket under granen. Speciellt när man vet att det kommer vara något roligt i det. Den här gången var det resultatet av min Etsy-premiär. Jag har nämligen inte tagit mig för att utforska Etsy föränn nu och någon vecka före jul gjorde jag även ett inköp. Det är lätt att inse att det kommer bli fler, för jösses vad mycket grejer det fanns där som det bara stod mitt namn på.

Det här lilla paketet med sömnadsglädje köpte jag av den här säljaren som var både trevlig och hjälpsam när jag hade massa frågor om hur Etsy-köp funkade.

Flera meter baby-rickrack (zigzag-band på svenska) som var mycket mindre och näpnare än vad jag trodde. Matchande spets upplindat på två gamla fina vykort och knappar smart fastsydda på en gammal bingobricka.


Jag kan verkligen inte få nog av gamla sytillbehör, det är som en drog att leta efter nya. Att städa bland sygrejerna eller sortera knapparna (om och om igen) är bland det roligaste som finns.....




Det är nästan så att jag tycker att förpackningarna är för fina för att brytas, även om jag väldigt gärna vill använda dem vill jag nog nästan hellre ha dem hela med sina fina etiketter kvar som prydnad.







Today I got my first Etsy-buy, delivered from this seller, I'm very pleased and this will not be the last thing I buy on Etsy, I consider myself completly hooked. Love the vintage rickrack, It almost to pretty to use.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0