hemma igen...

Åter tillbaka efter en trevlig tripp till västkusten, med massa fina stunder i bagaget känns det nästan lite moloket att ha minisemestern bakom sig. För det var väldigt trevligt. Vi lyckades klämma in en picknick på goda bagels nere i hamnen, långpromenad i slottskogen med hunden som kände sig som hemma (de första åren av sitt liv promenerade vi ju där varje dag). Så träffade vi vänner för en pizza och öl på Götas nere vid mariaplan (de har den bästa pizzan där och både maken och jag tar alltid "tre formaggio, gott!). Sen klämde vi även in en rejäl tur på stan då vi gick runt och stosade och tittade i affärer. Jag fyndade ett bomullstyg som jag tror jag kommer sy i precis samma modell som den rosa.


30 kronor tyckte jag det var värt (köpt på second hand affären nere vid kaserntorget) och om jag är lite smart så tror jag nog att jag får ut det till en klänning, även om det blir lite på håret att det räcker....


Home from the Gothenburgtrip and this is actually the only thing I purchased. I piece of cotton for only 30 kr I thought it was a good deal. Think I will make a dress in the same modell as the pink one, because I liked it so much.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0