Giveaways är alltid roligt....

Sassy Lassie har just nu en riktigt fin giveaway.....Riktigt fina saker där att hålla tummarna för. För att vara med och tävla ska man välja ut det plagg hon sytt som man tycker är finast och lämna en kommentar om det på hennes blogg, så får man ju extra poäng för att skriva om det på sin egen blogg förståss. ;) Tävla det gör man här!


Jag gillade Betty Draper klänningen bäst (se nedan), fina detaljer och väldigt glammigt snitt. Tror nog det är dags att jag själv syr mig en liten coctailblåsa, för jag har ju mest ägnat mig åt de mer vardagliga typerna av kläder faktiskt....



Sassie Lassie has a nice giveaway right now. Lovely things to win, check it out here!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0