Påfyllning av lagret...

Idag åkte maken och jag på en lite biltur i det fina vårvädret. På hemvägen stannade vi på en tyg-outlet och jag köpte lite smått och gått... Efter att ha blivit väldigt förtjust i det randiga bomullspoplinet som jag just nu syr en blus och kjol så kändes det rätt att skaffa lite liknande tyger, så jag kom hem med två randiga fina bomullstyger som damen på outleten berättade var inköpt från ett ställe som sydde herrskjortor. De kommer bli två finfina sommarklänningar och för 39 kronor metern tycker jag det känns som hittat. Randigt och tjusigt, blått är ju alltid snyggt och gult, ja det är ju min nya favoritfärg...

 

Förutom tyg köpte jag med mig lite knappar och skärpspännen. Alltid bra att ha i sina gömmor...

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sweet! Var ligger denna outlet mån tro?

2010-04-25 @ 21:38:56
URL: http://tjuettan.blogspot.com/
Postat av: Olivia

Brännebrona! (utmed E20) en verklig metropol i västergötland :D det är en gammal tant som har, hon hade visst en tygbutik i gbg förr, men så tyckte hon hyran blev för dyr....har öppet fre, lör och sön typ 11-17.... finns massa roligt där, en del skräp och en del riktiga fynd i fina kvalitéer. köper visst in restlager och sånt...

2010-04-25 @ 22:36:47
URL: http://vidmittskrivbord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0