Kalas!!

Idag är det kalasdags. Kalas för mig, för jag fyller år. Mor, syster och svåger kommer hit för att fira min födelsedag. Visserligen så fyller jag inte föränn nästa vecka men eftersom de är hederliga arbetare så kan de inte komma mitt i veckan. Vi brukar träffas hela familjen på födelsedagar och äta gott och dela ut presenter till den som fyller år. Det är väldigt trevligt.
Idag är klassisk svenskt som står på menyn, köttbullar med gräddsås och hemgjord lingonsylt följt av gräddtårta. Har ägnat morgonen åt att göra tårta och dammsuga och torka golven..Snart ska jag ta på mig finkläder och kamma till frisyren. För första gången har jag inte ballonger på min födelsedag. Tyckte att vid 27 kanske det är dags att sluta med sånt. Men nu när jag tänker efter kanske det var ett dumt beslut. Ballonger är ju faktiskt alltid roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0