Hårgrejer....

Det har blivit mycket småpysslande i dagarna, hårspännen och kammar och broscher kan man inte få nog av. Den rosa filtrosen är tänkt som brosch, men kan ju egentligen användas i håret också. Blommgrejen med blad och spets har jag inte bestämt om jag ska göra hårspänne eller brosch av. Blommorna, som egentligen är ståltråd med nylonstrumpa lindat om som blomblad hittade jag i en gammal låda, de satt på en liten liten prydnadskorg och jag tyckte de skulle göra sig bättre som accessoar. Så jag tog av dem och satte ihop dem sådär istället. Jag tror nog att de bruna sammetsrosetterna är mina favoriter just nu. För de är så anspråkslösa och söta och lite mer höstiga än de andra. Jag tror de kommer bli perfekta till den bruna pennkjolen som ligger tillklippt och väntar på att bli ihopsydd...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0