en fin liten jumper eller två?

När jag får 123 kronor över ska jag skynda mig att beställa den här boken. Jag såg den får några månader sedan på akademibokhandeln och bläddrade igenom den och blev förälskad. Jättefina bilder, inspirerande och inte alltför svåra mönsterbeskrivningar vad det verkade som. Framförallt, bara -30, -40 och -50-talsmodeller. Kan det bli bättre? Måste se till att skaffa hem den snart för det vore trevligt med lite gammaldags inspiration även till sticksaker. Nu är jag inte vidare bra på stickning, men det kan man ju alltid ändra på. Det är nog när jag tänker efter dags att göra det, stickningsexpert, det låter ju bra det! (Haha, ska man satsa på att kunna något kan man lika gärna satsa högt på en gång.)






(Hittade tyvärr ingen större bild, den här kommer från bokus.se)

Kommentarer
Postat av: Carro

Hur gick det med caféet, kom ni iväg?

2009-05-27 @ 08:15:50
Postat av: olivia

ja, det var ju jättemysigt ju!!! åt glass de luxe, hjortronglass, lemoncurdglass med vispgrädde, hjortronsylt och maränger och frukt...smaskens!

2009-05-27 @ 10:46:02
URL: http://vidmittskrivbord.blogg.se/
Postat av: Carro

ohhh vad härligt!!! visst är det jättemysigt där! :-D

hoppas att du vill hänga med mig dit om en vecka eller två?? jag ska hem till M&P hade jag tänkt så fort terminen är slut....



Hjortronglass! MUMS Förre gången jag var där åt jag pistageglass - den var så god att jag var tvungen att köpa ytterligare en kul!! ;) KRAM

2009-05-27 @ 16:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0