Bikini!

Har alltid haft lite svårt att hitta schysst bikini, brukar ofta vara svårt med att hitta en kupstorlek som håller upp behagen utan att se tantig och tråkig ut. För några år sedan hittade jag visserligen en riktigt schysst på Miss Mary of Sweden, men då fick man ju betala ordentligt för det också. Idag hittade jag en jättesnygg bikini, som satt snygg till ett hyfsat pris. På Lindex, handlar nästan aldrig där och blev förvånad över att faktiskt hitta något. Det underlättar ju onekligen lite att 50-tals modet verkar ha blivit lite inne nu på sistone för det gör ju att man lättare får tag på saker som ser ut som man vill utan att behöva leta igenom loppisar och second hand butiker, något som jag är pinsamt usel på. Nä, inga små trekants bikinis här inte, utan en rejält tilltagen bikini trosa och en bh satt förvånansvärt bra. För 129 kr delen tyckte jag det var överkomligt, den fanns även i svart men rött kändes mer rätt. Ska inviga den imorgon, inte genom bad, för det är jag för mycket kruka för men iallafall med solbad. Imorgon, söndag ska jag bara läsa en av mina härliga "romaner" och solbada. Härligt!



(Funderar på att ta bort de tre knapparna och sätta på nya vita knappar, fast på båda sidorna och hela vägen, men har inte bestämt än om det verkligen blir snyggare. Ska klura lite till på det.)

Kommentarer
Postat av: Betty Lou

kan nog bli snyggt! jag har funderat på nederdelen men jag är inte säker än, stör mig på den vita kantan, om den bara gått på sidorna så hade det varit perfekt.

2009-05-02 @ 22:18:41
URL: http://bettylougotanew.blogspot.com
Postat av: olivia

ja, det hade nog varit snyggare utan den nedre kanten, du har rätt, men för 129 spänn kan man ju inte få allt. Tyckte de var väldigt sköna faktiskt. kommer nog duga för att bada "på riktigt" i. Dvs plaska runt som en säl och inte bara "ligga på beachen och vara snygg" :) :)

2009-05-02 @ 22:35:55
URL: http://vidmittskrivbord.blogg.se/
Postat av: Carro

Jättesnygg!Rött är ju verkligen din färg också. Tittade faktiskt också på den, fast den svarta igår. Kul att Lindex kör med lite annorlunda modeller också. Vart inget köp dock utan jag bestämde mig för att använda min gamla - den är så otroligt skön.



Vi får invida med ett bad på midsommar kanske? ;)

2009-05-03 @ 08:52:38
Postat av: En magisk purt til en anan värd

Vilken perfekt bikini! Och på med fler vita knappar säger jag!

2009-05-16 @ 09:44:42
URL: http://www.moa-fatamorgana.blogspot.com
Postat av: Olivia

En magisk purt til en anan värd



Visst är den fin, jätteskön också vilket är en trevlig bonus. Ska skaffa knappar omedelbums och sy på..

2009-05-16 @ 21:59:45
URL: http://vidmittskrivbord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0