skönsång!

Det är ju självklart att precis är man fått hybris och är övertygad om att man i själva verket är världsbäst på att sy och att det aldrig skulle gå fel så skiter det sig. Nja, det kanske är att ta i, men idag när jag skulle sy en till topp i ett rosa och lila-randigt tyg så gick det lite åt helskotta. Men men, skam den som ger sig, efter lite trixande så tror jag nog ändå att jag får mig en snygg sak att ta på mig imorgon. Ska till staden och besöka Ikea (hujedamig!) och då vill man ju inte se ut som den lantis man numera är.

För att lugna mig när jag brusar upp av frustration vid symaskinen har jag lyssnat på The Statler Brothers. Det hjälper faktiskt, vet inte vad det är, kanske stämmorna de sjunger i. Karlar som sjunger flerstämmig skönsång kan förmodligen lugna den mest hetsigaste av kvinnor.

Jag gillar den här videon, de sjunger visserligen i liten annan takt än den version jag lyssnat på. Men jag tycker de ser så härligt vattenkammade och välanpassade ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0