rosa och randig..

Problemen jag hade med toppen igår löste sig, det var mest problem som hade att göra med att tyget ville vrida sig, vilket syns irriterande mycket på randigt och så kan man ju inte ha det. Men nu när den är färdig och blivit använd hela dagen måste jag erkänna att det inte kommer bli en favorit. Känns lite väl 80-talig tror jag för att passa mig. Så påminner den om en pyjamas jag hade (på 80-talet) som mamma sytt, den var i ett liknande tyg, fast rosa och grön. Tyvärr var det bara en styvbit annars hade jag nog sytt ett par byxor till den så det blir en pyjamas, men kanske så räcker det till ett par shorts. En söt randig pyjamas med 80-talsvibbar är nog precis vad jag behöver.....







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0