Underkläder....

I förra veckan köpte jag en vintagetorselette på Tradera. Det blev ett väldigt lyckat köp för den satt som en smäck, perfekt med andra ord. Den är väldigt fin, ser oanvänd ut och är precis vad jag letat efter. Tänk vilken tur man kan ha och så passar den utmärkt tillsammans med underbystgördeln jag köpte från WKD förra sommaren. Fina underkläder är verkligen ett sätt att känna sig lyxig och kvinnlig. De visste allt vad de gjorde på 50-talet, det är så mycket finare med rejäla underkläder  än dagens minimala stringtrosor.













Kommentarer
Postat av: Betty Lou

oh la la!



det känns faktiskt som om string-användningen har minskat. jag testade en gång när jag var typ 15-16, dom åkte fort av och sen i sopen. boxer-modeller är galet mycket skönare, ju större desto bättre :D

2009-06-02 @ 18:59:19
URL: http://bettylougotanew.blogspot.com
Postat av: olivia

ja, samma scenario här, man var ju så påverkbar i den åldern att det var tvunget att provas även om det såg tokigt ut. Men en sak som märkt är att ibland kan det vara svårt att få tag på vanliga trosor om man vill köpa så det matchar bh:n. Men det kanske är för att folk köpt på sig de vanliga så de tagit slut...Det borde om inte annat vara så tycker jag...

2009-06-02 @ 20:37:59
URL: http://vidmittskrivbord.blogg.se/
Postat av: Miriam

Håller med Betty Lou, oh la la!

Vilken tur att den kunde komma till så bra användning!



Håller helt med om stringtrosegrejen också, jag ser ut som en korv i sånna... Med ett par höga, hipsterformade trosor ser jag mycket, mycket smalare ut! Packar bättre in kurvorna,om man säger så;)

2009-06-03 @ 18:05:12
URL: http://miriamskafferep.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0