The boys are back in town!

Den här låten är det sånt härligt gung i. Finns inget bättre än att vrida på stereon i bilen på hög volym och veva ner rutorna så man får sommarvindar i håret samtidigt som man lyssnar på Thin Lizzy. 

Det är maken och hans gamla hårdrocksrötter som fått mig att lyssna på sånt här, som tidigare varit en rätt luddig bit på kartan i min musikvärld. Men det får man ta igen nu....Förra sommaren hade jag ju Danzig-feber. Ska det bli Thin Lizzy-feber det här året tro? Kan ju aldrig göra något måttligt, det är min största plåga och enda (nästan iallfall) last. Att bli besatt och manisk i saker....Det är nog ett arv från min käre far, gud bevare hans själ, han blev också besatt. Men det visade sig på lite andra sätt än hos mig. Som att käka havregrynsgröt i tid och otid i månader i sträck. Eller cornflakes...Havregrynsgrötnojjan har jag inte drabbats av än, som tur är.....




Idag har jag lyssnat på metal (maken är ju så vänlig att göra metal och hårdrocks-spellistor åt frugan sin, alltid roligt att få lite överaskningar när man slår på en spellista på Spotify.) och sytt. Blev färdig med en ljusblå kjol som jag tänkte se om jag hinner ta ett litet kort på imorgon och lägga ut. 

Kommentarer
Postat av: Carro

hepp hepp - jag vill se resultatet! :) Puss Carro

2009-07-10 @ 10:35:31
Postat av: olivia

TJA!

Kommer nog kanske att dröja lite, har fullt upp med flytten just nu. Får se omjag hinner fixa pics innan, får hålla tummarna ;)

2009-07-10 @ 18:22:37
URL: http://vidmittskrivbord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0