Om jag vore religiös....

Om jag vore religiös skulle jag tro att helvetet inte alls var en stinkande varm håla under jorden utan snarare en plats där man tvingas flytta konstant. Jag avskyr att flytta och ironiskt nog har jag gjort det nästan vartannat år nu ända sedan jag flyttade hemifrån..Man får ont i kroppen av allt bärande, man blir trött av anspänningen och slitet, man får punga ut åtskilliga pengar som man vill lägga på annat på hyrandet av flyttbil, en del av ens grejer går sönder eller försvinner och slutligen så får man leva i stök och bök både före, under och efter.....Ugh, vad tröttsamt! Har faktiskt inget annat än klagan idag angående det ämnet. Men men, en sak som är positiv är ju att nu är det gjort och jag hoppas det dröjer innan man måste gå igenom den här pärsen igen...Ska bara ta det lugnt i flyttlådkaoset idag och vila någon dag, så man får tillbaka gripförmågan i händerna iallafall för nu har jag sån träningsvärk att det inte går att greppa tyngre saker...Läskigt värre.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0