musen på musen....

Jag satt just och grejade lite vid mitt skrivbord. Så öppnade jag för första gången på mer än ett halvår ena lådan i vilken jag hade lagt min trådlösa mus under den tid vi hade våra grejer i magasin. Och vad upptäcker jag. Jo, mössen har varit framme även här och gnagt och lortat ned (Har under flytten upptäckt flertal ställen där mössen varit framme i våra magasinerade grejer, urk!). Hur fasiken kan de komma in i en stängd skrivbordslåda undrar jag? De är värre än Houdini om nu han bröt sig in i skrivbordslådor, det vet jag faktiskt inte. Och varför i helsike ska de ge sig på min mus. Jag gillade verkligen den musen, den var ergonomisk och jättekvick och hade därför saknat den under dessa månader som den fått lega oanvänd. Vet inte om den går att använda fortfarande eller om jag ens vill. Har ett ansträngt förhållande till möss och faktiskt, även om den skulle fungera rent tekniskt så är min fina mus för alltid skämd. 

Vi kommer så att skaffa katt inom kort, en riktig "killer" som delar min antipati för de där små djuren som inte har någon heder över huvudtaget.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0