badrumsmys.....

Jag gillar hudvårdsprodukter med retrostil, but of course. Det känns mer rejält och glamoröst på något sätt. Lite mera old school lyx. Det finns ju en uppsjö med sådana produkter, verkar vara inne eller nått. För jag tycker det var svårare förr att stilla mättnaden på sånt eller så kanske det bara var jag som inte var lika bra på att leta. Jag är ju inne på rosdoft just nu och även om Crabtree & Evelyn är bra så har jag även sneglat lite på Cath Kidstons grejer. Alla hennes rgejer vare sig det åär badrumsprylar eller om det är inredningssaker faller mig på läppen med bravur. Eh, kan ju tillägga att mycket av grejerna har rosor på sig, kan man tänka. Skulle vilja ha en hel kasse med sånt till vårt nya hem....

Countrysyle har Cath Kidstons badserie som jag sneglat på och faktiskt önskade mig som alternativ till C&E produkterna. Får bli till att prova när de är slut. Visst  är de söta.






(Bilderna kommer från Coutrystyles hemsida)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0