Under klockan....

Under den gamla klockan har jag min knappsamling, eller en del av den eftersom jag inte fick plats med alla i burkarna. Måste visst skaffa några fler. Knappar är väldigt roligt tycker jag, och något som jag måste bli bättre på att hitta på loppisar med tanke på att moderna knappar oftast är  av mycket sämre kvalitét men ändå mycket dyrare. Det är tur för mig att både mormor och mamma också har haft en förkärlek för knappar genom åren. Det blir lätt att samla när man kan få mycket gratis.







Mestadelen av de här knapparna har jag fått av mamma som köpte dem av en tant som skulle lägga ned sin sybehörsaffär. Syrummet är nog mitt absoluta favoritrum i det här huset. Tror det är tapeten, den tycker jag är fin. Eller kanske att det finns ett stort fönster som släpper in förmiddagssolen på ett trevligt sätt. Eller kanske för att det är här jag har min symaskin. 

Kommentarer
Postat av: Carro

Förstår att du trivs. Mycket fin tapet. :)

Nu ska vi snarast kolla upp ett billig ställe på Söder. Vore mys att besöka tillsammans med er! Eller vad tycks?

Kramisar

2009-08-26 @ 17:59:13
Postat av: Olivia

Det vore väldigt mysigt. Hänga lite, äta något gott och ta några bärs blir finemang.



ha´re!

2009-08-26 @ 18:07:42
URL: http://vidmittskrivbord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0