T-shirt!

Gjorde nyss färdigt en T-shirt till maken, väldigt enkel modell, faktiskt egentligen typ samma som när jag syr till mig själv fast med några få ändringar. Mysko att det inte skiljer mer tycker jag, med tanke på hur olikt det ser ut i slutändan när t-shirten eller toppen sitter på. Men jag antar att det beror på stommen den sitter på. ;)

Känns nästan lite onödigt att lägga ut en bild på en vanlig enkel T-shirt men det blir ju en bättre könsfördelning på bloggen så. Får ju bevisa att jag faktiskt kan sy till snubbar såväl som till brudar! Tänkte utveckla T-shirtarna så småningom genom att trycka på dem också, men det har jag inte lärt mig än och var sak har ju sin tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0