Marspannkaka!

I morse vankades det pannkaka till frukost. Eftersom jag inte riktigt kom ihåg hur mycket mjöl det skulle vara i smeten, det var ett tag sedan jag gjorde pannkakor, så googlade jag det. Gud vad bra google är! Hittade iallafall en sida med en massa pannkaksrecept pannkakor.se, det gjorde att det pannkakssug som jag uppfylldes av i morse inte alls mättades av de "vanliga" pannkakorna vi åt till frukost. De som är mest lockande just nu är receptet på amerikanska bananpannkakor men det fanns fler som verkar rackarns goda.... Mer pannkakor till folket med andra ord!!

Kommentarer
Postat av: Carro

MMMmmm, vad gott med pannkakor. Vi blev inspirerade - imorgon vankas ugnspannkaka! :-)

2009-04-20 @ 19:31:12
Postat av: Olivia

haha, gött va! Vi åt körde en favorit i repris den här morgonen med...fasiken vad gott det kan vara ibland. borde ta och fixa lite mer sylt, har bara lingon hemma just nu och det är ju inte såå hot alltid nä drottningsylt is the shit!

2009-04-21 @ 11:37:43
URL: http://vidmittskrivbord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0