Silkesstrumpor.....

Jag har alltid drömt om att ha på mig silkesstrumpor. Har aldrig egentligen varit så förtjust i nylon, försöker ju i det mesta att undvika syntetmaterial mot kroppen. Tror inte det är nyttigt, på samma sätt som jag tror att man bör undvika hel och halvfabrikat för alla konstiga biämnen de proppar i, konsistensgivare, smakhöjare och gud vet vad. Nej, sånt får man nog cancer och allergi av. Och det tror jag om syntet med, kanske cancer är att vara lite väl rabiat men, det är inte trevligt iallafall....Surfade runt lite på nätet och hittade den här roliga sidan fylld med strumpor av olika slag. Bland annat silkesstrumpor. Så fort jag är lite mer stadd i kassa (vilket kan dröja ett tag efter som jag inte jobbar och vi precis ska till att köpa hus) ska jag investera i ett par silkesstrumpor. Det tror jag verkligen känns lyxigt. Lite synd att jag inte hittade sidan för tre år sedan så kunde jag haft silkesstrumpor på när jag gifte mig. Men men, jag får väl se till att hitta ett annat tillfälle att unna sig lyxen att gå klädd i sådana strumpor.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0