när kommer posten?

image41
I söndags beställde jag lite grejer till håret, har insett att mitt hemmagjorda schampo faktiskt inte håller måttet (efter viss påtryckning från min frisör) så jag beställde från Strawberrynet, som hade tokbra priser på Tigi. Efter mycket ångest och tvekan blev det Oatmeal and Honey treatment schampo+balsam, de har ju så mycket som låter bra att urvalsprocessen blir en plåga. Speciellt för sådana som har problem med beslut. Så nu går man här hemma och blir ivrig varje dag vid tolvsnåret. Det kan ju vara så att paketet kommer idag, om man har tur. 

Till råga på allt härligt, så väntar jag även tillökning i min Dermalogica-hylla. En ny Skin smoothing cream och en Essential cleansing solution, spännande värre......

Jag älskar verkligen att beställa grejer, det ger ett sånt lyft i vardagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0