Min röda klänning

Jag har helt glömt att ta en ordentlig bild på den röda klänningen som jag sydde klart för några veckor sedan, så jag slänger in en "på stan" bild (Redigerad så jag behåller min anonymitet, dock kom några förbipasserande med, sorry.) då jag hade klänningen med tillbehör på mig. Det var andra gången klänningen blev buren och jag kände mig mäkta stolt. Det är så trevligt att gå på stan och vara fint klädd, man känner sig lite extra urban helt enkelt. Den röda tröjan är från Benetton och paraplyt köpte jag i Barcelona för många herrans år sedan, det är rikigt fint och det var dessutom dyrt, men det regnade och jag behövde ett paraply och räknade inte ut hur mycket pesetasen blev i svenska kronor, vilket i efterhand var jättebra för annars hade jag aldrig köpt ett så dyrt paraply. Jag har haft det i många år och jag älskar det. Så kan det gå. Handväskan är second hand och också en favorit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0