köksdrömmar...

Okej, jag kollade igenom en mapp i datorn där jag samlar på bilder som inspirerar mig och hittade den här. Kommer inte riktigt ihåg vart den kommer ifrån. Kan ha varit på countrylivings hemsida, men den ser inte likadan ut nu som den gjorde förut och faktum är att jag tycker den är lite meckig att navigera på. Men men, tycker iallafall det här köket är så sött. Man får lite samma vibbar som när man ser på "Leilas jul" på tv4+, där har vi också ett alldeles tokmysigt kök som påminner om det jag har i tankarna när jag tänker på hur vi ska göra med vårt kök.


Kommentarer
Postat av: Carro

Myspys! Får man komma o dricka te i ert fina kök snart? :-) krametikram

2008-12-13 @ 17:48:24
Postat av: Olivia

Självklart!!!! ska bara flytta in så är det öppet hus som gäller sen vet du! Trevligt värre!

2008-12-21 @ 21:42:25
URL: http://vidmittskrivbord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0