det finns inget bättre än Elvis och julbord...

Igår natt så tog vi oss en liten kvällsvickning. Det var sent och vi hade julstojjat hela dagen. Så upptäcktes det att det på tv4guld visades Elvis Nbc Live comeback special. En av mina absoluta favoriter från Elvis karriär. Jag är ju ett stort Elvisfan (Det är ju Elvis och Johnny Cash som regerar enligt mitt tycke, men på senare tid har ju Danzig komma att tävla om uppmärksamheten...Hmmm, märker man en viss likhet här? Mörka powerkarlar är det som drar.) och att sitta uppe mitt i natten och titta på Elvis i toppform och äta Jansson, prinskorv och julskinka och ta sig en nubbe till det, det kallar jag livskvalité.




(Det här är en av de bästa Elvislåtarna enligt mig, mycket svett och mycket känsla, som det ska vara med andra ord....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0