bloggproblem...

Lånade nyss min mammas dator (en pc, jag använder ju mac hemma) och gick in på bloggen och blev helt förskräckt....Den såg inte alls ut som på min dator, har jag i mitt esse designat den i icke pc-kompatibel html? Det verkar inte bättre, för den ser ju inte alls ut som den ska göra, hel knasig....vet inte riktigt hur jag ska göra. Trodde ju den var säker men det verkar som att jag får göra om en hel del...Jobbigt, jag som trodde jag visste vad jag gjorde men icke sa nicke, kan hoppas att det är mammas dator som är knasig, men jag skulle inte satsa något på det...

Nej, det är nog någon (läs jag) som vackert får sätta mig ned och bena ut det här.....*pust och stön*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0