äntligen måndag!

Så var det en ny vecka...Skönt, eller....just den här veckan är hemtente-vecka inte riktigt lika roligt, fast jag har redan gjort nästan hälften och det ska lämnas in på fredag *duktig*
Idag kom min nya sheer tint också, damn! vad snabba de är på JBC. Nu kan jag lungt klämma på min gamla utan att vara rädd för att den abrubt ska ta slut och jag ska stå där morgonen därpå utan.
En fördel med tentavecka är att man kan vara hemma mer, inga föreläsningar att släpa sig iväg till....Skönt! Idag var det iofs inventering på jobbet så det var till att gå upp tidigt iallafall. *the horror, the horror*
Men det var ju den sista inventeringen, snart har jag även slutat i praktiken. Jobbar bara en gång till, sen är det 100% fokus på plugg....Kommer sakna lönen, men ska man bli proffessor måste man ju fatkiskt prioritera.

På onsdag är det bokat hos frisören, också hedninskt tidigt. 8.30, vet inte hur jag resonerade när jag bokade tiden, förmodligen att det var bra att komma upp och börja dagen....*brrr* kan inte bestämma vad jag ska göra, lugg eller inte lugg. förmodligen blir det ingen lugg, har haft dessa tankar ungefär varje gång jag ska klippa mig men jag passar ju faktiskt bara "sådär" i lugg...kanske skulle göra det lite rödare än jag brukar dock, för att liva upp hösteslasket lite...känner mig ruskigt grå just nu,men det är nog väderleken. Solen har ju i denna stad gått i dvala som vanligt, förväntad att synas åter någon gång i mitten av april.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0